PRV:s kvalitetsarbete är viktigt

PRV arbetar sedan en tid hårt med kvalitetsarbete och kvalitetsledning.

Utgångspunkten för detta arbete är att PRV vill bidra till bättre affärer och ökat välstånd genom att skydda företags och individers idéer.

Hur hänger då detta ihop?

För PRV innebär god kvalitet att vi har nöjda kunder. För att få nöjda kunder måste vi utveckla vårt sätt att arbeta, våra tjänster och vår service i samförstånd med våra kunder. Det handlar om att ständigt förbättra vår verksamhet och att ständigt hitta nya lösningar och förenklingar för våra kunder. Detta vill vi göra tillsammans med våra användare och därför anordnar vi regelbundet kundmöten. Genom dem vet vi  att detta kvalitetsarbete är mycket viktigt och att varje förbättring och förenkling är av vikt för företag och uppfinnare vars vardag är full av utmaningar. Som kvalitetsansvarig önskar jag att varje företagare ska känna att de har en stor fördel jämfört med utländska konkurrenter för att de har tillgång till ett Patentverk som är snabbt, effektivt och alltid ger god service utan krångliga regler. Jag önskar mig ett patentverk med nöjda kunder – helt enkelt!

Har du några frågor om PRV:s kvalitetsarbete är du välkommen att ställa dem till mig, Måns Marklund, på telefon 08-782 28 81 eller mans.marklund@prv.se.

Det går också att lämna synpunkter här.

/ Måns Marklund, kvalitetscontroller på PRV

Kommentarer inaktiverade för PRV:s kvalitetsarbete är viktigt

Filed under immaterialrätt

Kommentarer inaktiverade.